دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه

دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه

دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه

دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه

دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه
دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه

دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه به همراه متن از رسانه رز موزیک با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین در قالب mp3.

از بخش آهنگ های مهدی جهانی بازدید کنید.

Download Song Mehdi jahani–Khastam Az To Az khodam Az Hame + Lyrics

خستم از تو از خودم از همه خسته شدم از هرچی آدمه

پاک میشه هرچی از تو یادمه هرچی خوردم از این دل سادمه

بزودی همراه با دمو..

دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه

متن آهنگ خستم از تو از خودم از همه از مهدی جهانی

خستم از تو از خودم از همه خسته شدم از هرچی آدمه

پاک میشه هرچی از تو یادمه

هرچی خوردم از این دل سادمه

خستم از هرچی بازیگره

چشمام تره داره این قلب زخم خورده رو باد میبره

سکوت میکنم سکوت من از فریاد بدتره

سرده دستام اما میخوام تنها باشم تلخه دنیام

اینجا دیگه جای من نیست جای توی … من نیست

یادگاری جای خالیم لحظه لحظم نمیشه عالی

بد عالم نبودی یادم میرم اینجور که باشی یادم

سرده دستام اما میخوام تنها باشم تلخه دنیام

اینجا دیگه جای من نیست جای توی … من نیست

یادگاری جای خالیم لحظه لحظم نمیشه عالی

بد عالم نبودی یادم میرم اینجور که باشی یادم


لینک منبع و پست :دانلود آهنگ مهدی جهانی خستم از تو از خودم از همه
https://www.rosemusics.com/1398/04/mehdi-jahani-khastam-az-to-az-khodam-az-hame.html
تعداد بازديد : 182
چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت: 1:12
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش