آهنگ علی ارشدی به نام عشق

آهنگ علی ارشدی به نام عشق

آهنگ علی ارشدی به نام عشق

آهنگ علی ارشدی به نام عشق

آهنگ علی ارشدی به نام عشق
آهنگ علی ارشدی به نام عشق
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آهنگ علی ارشدی به نام عشق

آهنگ زیبا و شنیدنی ♪ عشق ♪ با صدای ♪ علی ارشدی ♪ را به صورت آنلاین از رسانه ♥ گیتار موزیک ♥ گوش کنید و با بالاترین کیفیت به همراه متن ترانه دانلود کنید.

 

دنیای من تویی زیبای دیدنی
♪ ♥‿♥ ♪
دنیای من بمون تو واسم خود منی
♪ ♥‿♥ ♪
حالا که پیش منی چرا ساکت میشی
♪ ♥‿♥ ♪
زود بیا تو بغلم نگران چی میشی
♪ ♥‿♥ ♪
عشق یعنی منو تو یعنی آرامش من
♪ ♥‿♥ ♪
عشق وابستگی نیست عشق یعنی تو و من
♪ ♥‿♥ ♪
عشق دستای توعه وقتی تو دست منی
♪ ♥‿♥ ♪
ضربان قلب من نباشی تند تند میزنه
♪ ♥‿♥ ♪


تعداد بازديد : 84
سه شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 14:03
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش