ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی

ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی

ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی

ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی

ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی
ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی

دانلود ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی

Download Remix Garsha RezaeiDivooneye Divoone + Lyrics

ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی را با لینک مستقیم و پخش آنلاین به همراه متن آهنگ از رز موزیک دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه لذت ببرید.

ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی

ریمیکس دیوونه ی دیوونهگرشا رضایی

جونم مث دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم

جونم حال دلم عالیه با هر طورت چون دوست دارم

دیوونه ی دیوونه ی دیوونت شدم ای داد دل سادم تورو میخواد ای داد ای داد

بی تو نه میخوام و نه میتونم من توی دنیا تک و تنها بی تو باشم تنها تنها

باز بارونه که میباره این حس دیدن داره تکرارش خوبه

این دیوونه نمیتونه از تو دست برداره اقرارش خوبه


لینک منبع و پست :ریمیکس آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی
https://www.rosemusics.com/1398/04/remix-garsha-rezaei-divooneye-divoone.html
تعداد بازديد : 36
چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت: 1:11
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش